Iklan Nuffnang

Iklan

Sunday, 27 June 2010

My Cute Little Kittens (Video) : Berusia 1 bulan

video

Kalau ada yang nak tengok video anak2 kucing Nur..

(Video ni diambil pada 29 Mei 2010.. Genap usia mereka sebulan)

Bolehlah klik video kat atas ni...

My Cute Little Kittens : Ketika berusia 17 hari

Hari ni Nur nak tayang gambar anak kucing Nur. Gambar ni diambil pada 15 Mei 2010.. Waktu tu anak2 kucing Nur ni berusia 17 hari.

Comel tak??

Nur belum beri nama lagi.. Belum jumpa nama yg sesuai hehe. Sebenarnya belum ada idea lagi..tengoklah nanti Nur akan cerita dalam entri yg akan datang..

Si kecik yg comel.. tak reti duduk diam



Tengoklah ekor saya yg kontot ni.. hehehe


Yang ni paling aktif..


Nak ke mana tu... ???


Si Putih.. 1




Si Putih 2..





Si Belang 1


Si Belang 2.. (sebijik mcm ibu dia.. Tomel)


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin